0

نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن آذربایجان غربی معرفی شد

نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن آذربایجان غربی معرفی شد
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این زمینه گفت: بر اساس رأی هیأت داوران در رشته تحقیق مقام اول را زهرا عدالتی از شهرستان سلماس و رتبه دوم را ناهید شادبخش از شهرستان ارومیه کسب کردند.
حافظ ابراهیمی افزود: همچنین در رشته ترتیل مهسا صمدی از شهرستان میاندوآب مقام اول، فاطمه نجفی از شهرستان ماکو مقام دوم و مهدیه جهاندیده از شهرستان ارومیه رتبه سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ کل سمیرا سبزی فروش از شهرستان خوی مقام اول، رقیه علی اصغری از شهرستان ارومیه مقام دوم و لیلا اجلالی از شهرستان ارومیه مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار کرد: در حفظ ۲۰ جز زهرا حسنی از شهرستان ارومیه مقام اول و رعنا محمدی از شهرستان ارومیه مقام دوم را کسب کردند.
ابراهیمی افزود: در حفظ ۱۰ جز سهیلا برادری از شهرستان تکاب مقام اول، فاطمه بونده از شهرستان ارومیه مقام دوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: در حفظ پنج جز کبری فرج زاده از شهرستان ارومیه مقام اول، حاجیه بنده لویی از شهرستان خوی رتبه دوم و فریبا علیزاده از شهرستان ارومیه مقام سوم را کسب کردند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی یادآور شد: همچنین در دعا خوانی زینب زرپرور از شهرستان خوی مقام اول و نسرین اکبری از شهرستان سلماس مقام دوم را کسب کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *