0

رشد اقتصادی و صنعتی خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد

رشد اقتصادی و صنعتی خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آریافر صبح یکشنبه در آئین بزرگداشت دهه تولید و تجارت اظهار کرد: دهه تولید و تجارت فرصتی است که میزان تحقق برنامه‌های این حوزه را بررسی کنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی هر چند استانی صنعتی نیست ولی با همراهی بخش خصوصی عملکرد خوبی به ویژه در بخش تولید سیمان و سرامیک داشته‌ایم.
آریافر با تأکید بر اینکه تولید سیمان و سرامیک علی رغم مشکلات در حوزه تأمین سوخت جایگزین، قطعی برق در روزهایی در تابستان و … بوده است، گفت: ما در تولید سیمان و سرامیک حدود ۱۳-۱۴ درصد رشد داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مجموعه اقتصادی خراسان جنوبی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اتفاقات خوبی را رقم زدند، بیان کرد: راه توسعه استان در دست خود ما است و باید سطح ریسک پذیری خود را بالا ببریم تا زمینه پیشرفت استان فراهم شود.
آریافر گفت: این ریسک پذیری باید به نفع تولید کننده و رشد استان باشد و اگر کسی در حوزه تولید و تصمیم گیری در این بخش ریسک می‌کند را حمایت ویژه داشته باشیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: وقتی که ما سرامیک با کیفیت بالا تولید می‌کنیم چرا در نهضت ملی تولید مسکن، مکلف به استفاده از محصولات تولیدی استان نباشیم.
آریافر ادامه داد: تولید کنندگان ما این گلایه را دارند که چرا از تولیدات داخل استان در بخش دولتی استفاده نمی‌شود و تلاش ما بر این است که هیچ تولید کننده‌ای ناامید از اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیرون نرود و مشکلات او را پیگیری کنیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: بسیاری از مشکلات با تلفن و جلسه و… حل نمی‌شود بلکه باید به صورت مستمر کار را پیگیری کنیم و به نظر من مشکلات با اراده و تلاش قابل حل است.
آریافر افزود: در این جلسه از ۴۴ واحد صنعتی، صنفی و معدنی و … خراسان جنوبی تجلیل می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *