0

تصادف در محور قزوین – رشت باعث فوت ۲ نفر شد

تصادف در محور قزوین - رشت باعث فوت ۲ نفر شد
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر یوسف اکبری اظهار کرد: در تماسی که در ساعت ۰۳: ۱۷ بامداد یکشنبه با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد خبر از تصادف خودرو سمند تاکسی و سمند رهگذر در محور قزوین به رشت دو کیلومتر بعد از تونل شیرین سو می‌داد که سریعاً آمبولانس‌های پایگاه طرازان، کوهین و هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این تصادف که چهار مصدوم داشت متأسفانه یک خانم تقریباً ۶۰ ساله و آقا ۷۳ ساله خودرو سمند تاکسی، به علت شدت جراحات وارد شده در محل حادثه، به انجام عملیات احیا و به اقدامات درمانی پیشرفته پاسخگو نبودند و فوت شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم دیگر داشت، تصریح کرد: مصدومین حادثه که یک خانم ۴۱ ساله و یک آقا ۴۵ ساله بودند که پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس طرازان و کوهین و هلال‌احمر به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.
وی در پایان یادآور شد: دو متوفی در صحنه حادثه توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *