0

هلال احمر استان سمنان به ۴۴ مصدوم امداد رسانی کرد

هلال احمر استان سمنان به ۴۴ مصدوم امداد رسانی کرد
بازدید 20

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امدادگران هلال احمر در ۷۲ ساعت اخیر به ۴۴ مصدوم سوانح و اتفاقات در استان سمنان امداد رسانی کردند، تاکید کرد: امداد گران در این بازه زمانی به ۲۴ صحنه تصادف اعزام شدند.
وی درباره روزهای پرکار امدادگران هلال احمر استان سمنان افزود: ۷۷ نیروی عملیاتی در قالب ۲۵ تیم عملیاتی، رها سازی و امداد و نجات به این حوادث اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس و چهار خودروی نجات در راستای خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی طی ۷۲ ساعت اخیر در سراسر استان به‌کارگیری شد.
درخشان با بیان اینکه در ۷۲ ساعت اخیر سه مورد از حوادث مرتبط با کوهستان و کوهنوردان بوده است، تاکید کرد: شش مورد از عملیات نیروهای هلال احمر به موارد حضوری و مراجعان بوده و مابقی سهم تصادفات جاده‌ای است.
وی با بیان اینکه مأموران امدادگر هلال احمر در ۷۲ ساعت اخیر ۱۵ نفر را به بیمارستان‌ها منتقل کردند، افزود: در این حوادث چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *