0

نرخ بلیت اتوبوس مشهد-مهران ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تعیین شد

نرخ بلیت اتوبوس مشهد-مهران ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال تعیین شد
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یعقوبی اظهار کرد: نرخ بلیت اتوبوس مسافربری در مسیر مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ویژه ایام اربعین با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره، ۲۰ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال در سامانه‌های فروش بلیت تعیین و عرضه شده است.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: همچنین سایر خدمات در مسیر مشهد -مهران با اتوبوس ۳۲ نفره ویژه به مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس ۴۴ نفره وی.آی.پی نیز ۱۸ میلیون و ۵۵۸ هزار ریال تعیین شده است.
وی با بیان اینکه کلیه نرخ‌ها در مسیر مشهد-مهران و مشهد – مرز خسروی در استان کرمانشاه به یک میزان است، بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس در مسیر مشهد به مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان با اتوبوس وی.آی.پی ۲۵ نفره ۲۴ میلیون ریال، اتوبوس ۳۲ نفره ویژه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس وی.آی.پی ۴۴ نفره ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعیین شده است.
یعقوبی ادامه داد: در این ایام تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه‌های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ‌های ذکر شده مجاز است.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری و یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) منعکس کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *