0

رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست

رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست
بازدید 23

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در دیدار معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان افزود: رعایت حرمت و تکریم نیازمندان مورد تاکید قرآن کریم است و خداوند در این کتاب الهی می‌فرماید کار خیر با منت ارزشی ندارد.
وی با تاکید بر سفارش دین اسلام به همنشینی محرومان و نیازمندان گفت: سازمان بهزیستی با ایفای نقش حقیقی خود در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت محرمان است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می‌شود، گفت: در آموزه‌های دینی ما عبادت صرف، معنا ندارد و بندگی خدا با خدمت خالصانه به مردم قشر مستضعف جامعه مفهوم واقعی پیدا می‌کند.
وی با یادآوری خدمات دولت سیزدهم و و روحیه جهادی و مشی محروم نوازی شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می‌دانست و در این راه کارهای ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.
معاون وزیر کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار گفت: سازمان بهزیستی یک جامعه متکثر از حیث فعالیت است و برنامه‌های متنوعی را در سه حوزه پیشگیری توانبخشی و امور سلامت اجتماعی دارد.
علی محمد قادری افزود: حمایت‌های زیادی در سطوح مختلف دولت سیزدهم اتفاق افتاد و آثار توجه و موضوع تکافل اجتماعی بیش از گذشته در سازمان بهزیستی از طرف دولت برقرار است.
وی گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور فقید و شهید آیت الله رئیسی سازمان بهزیستی سکوی جدیدی را تحت عنوان ظرفیت سازی اجتماعی طراحی کرد تا عائله سازمان بهزیستی که احیاناً در نقاط تاریک شهری و روستایی و نقاط کم برخوردار هستند شناسایی شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *