0

توده هوای گرم تا پایان هفته در اصفهان می‌ماند

توده هوای گرم تا پایان هفته در اصفهان می‌ماند
بازدید 20

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمینه دمای بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه افزایش دارد، اظهار داشت: کلان‌شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات دمای ۴۴ درجه سلسیوس بالای صفر را تجربه می‌کند و کمینه دمای این شهر در خنک‌ترین ساعات شبانه روز به ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
به گفته وی، خور و بیابانک با ثبت دمای ۴۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۱ درجا سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان هستند.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار ضعیف از فراز استان در ساعات بعد از ظهر، خاطرنشان کرد: آسمان بیشتر مناطق اصفهان صاف و غبار محلی به دلیل فعالیت کانون‌های گردوغبار پدیده غالب است و عصرها افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.‌
به گفته وی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید طی ساعات عصر و شب سبب خیزش گردوخاک به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان اصفهان و کاهش کیفیت هوا در این نقاط خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *