0

ورود دستگاه قضایی به حل مشکلات جاده ای مازندران

ورود دستگاه قضایی به حل مشکلات جاده ای مازندران
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از سه راه جویبار ساری خرابی و ضعف سازه‌ها در جاده‌ها را از مهمترین دلایل به وجود آمدن تصادفات رانندگی ذکر کرد و گفت: برای بهبود و رفع این خرابی‌ها، دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند با بررسی و ارزیابی دوره‌ای جاده‌ها، نقاط ضعف و خرابی آن‌ها را شناسایی کرده و پروژه‌های تعمیر و بهسازی را طراحی و اجرا کنند.
پوریانی با بیان اینکه بسیاری از جاده‌های استان مازندران از نظر کیفیت روکش آسفالت و برخی معضلات دیگر در وضعیت بسیار نامناسبی بوده و این مشکلات منجر به وقوع حوادث متعدد می‌شوند، تصریح کرد: همکاری میان دستگاه‌های مربوطه و سایر ارگان‌ها می‌تواند منجر به بهبود و افزایش ایمنی راه‌ها شده و کمک کند تا میزان تصادفات رانندگی در جاده‌ها کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان برای حفظ امنیت و سلامت مردم و در راستای حفظ حقوق شهروندی به این مساله ورود و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل انجام خواهد شد.
به گزارش مهر، همچنین رئیس کل دادگستری مازندران در تماس تلفنی با مسئولان وزارت راه و در راستای حفظ حقوق عامه؛ پیگیر حل مشکلات ۳ جاده مهم استان در مرزن آباد، زیرگذر نواب چالوس و سه راه جویبار ساری شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *