0

مداحان باید در اشعار و ذکر مصیبت‌ها مسائل جامعه را روشنگری کنند

مداحان باید در اشعار و ذکر مصیبت‌ها مسائل جامعه را روشنگری کنند
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهزاد محمدی عصر دوشنبه در همایش بزرگ تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: تمام روزها عاشورا و تمام زمین‌ها کربلا است چرا که در تقابل حق و باطل قرار داریم از این رو در عصر کنونی، خداوند از منظر پست، مقام و فرزند، ما را مورد آزمون قرار داده است و باید نسبت به این مسأله هوشیار باشیم.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: همگان محبان اهل بیت (ع) هستیم از این رو سکوت در برابر ظلم به منزله مشارکت در قتل است.
حجت الاسلام محمدی گفت: این مهم مطرح می‌شود هیأت‌های مذهبی، جای سیاست نیست اما یکی از وظایف هیأت‌ها، علاوه بر تلاش در برافراشته شدن علم اهل بیت (ع) و روشنگری وقایع روز جامعه است.
حجت الاسلام محمدی گفت: مداحان باید توطئه‌هایی که بر علیه اسلام، تشیع و قرآن کریم می‌شود را شناسایی کنند.
وی افزود: مقاومت مردم یمن و غزه زیر آتش آل سعود همان شعار امام حسین (ع) در پذیرش مرگ با عزت است بنابراین ما ملت امام حسین (ع) هستیم و نمی‌توانیم نسبت به مظلومیت غزه و یمن و سایر امت‌های اسلامی بی توجه باشیم.
وی با بیان اینکه مداحان باید در اشعار، اذکار و ذکر مصیبت‌های خود به بیان مسائل روز پرداخته و روشنگری کنند، افزود: به برکت ولایت فقیه، ایران اسلامی با اقتدار مسیر خود را ادامه می‌دهد و اسرائیل لحظه‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *