0

شهدای ایران اسلامی و جبهه مقاومت ملت‌های آزاده را بیدار کردند

شهدای ایران اسلامی و جبهه مقاومت ملت‌های آزاده را بیدار کردند
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر روز دوشنبه در همایش بزرگ موکب‌داران، خادمان و جهادگران اربعین حسینی استان ایلام اظهار کرد: اربعین مقدمه و پیشواز ظهور امام عصر (عج) است و امام حسین (ع) همه وجود خود را برای ورود به مکتب انسان‌ساز دعوت کرده و در این میان اربعین بهترین فرصت برای اتصال به خاندان وحی است.
وی افزود: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا تمام هستی خود، خانواده و یارانش را فدا کرد تا مردم را به مسیر درست خداشناسی و تبعیت از ولایت هدایت و ارشاد کند.
وحیدی با اشاره به اینکه دنیای غرب گرفتار جهالت و گمراهی شده است، ادامه داد: اوج این تباهی و ضلالت را می‌توان در زندگی بشر غربی دید که جوانان آنان در سیاهی گرفتار شده‌اند.
وی بیان کرد: مناسک اربعین، همه ادیان توحیدی اعم از مسلمان و غیرمسلمان را به خود جلب کرده و با وجود آنکه آئین بزرگ و باشکوه اربعین توسط رسانه‌های غربی سانسور شده اما به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.
وحیدی یادآور شد: اربعین مسیر درست هدایت را برای انسان‌ها روشن ساخت و مردم باید با تمسک به اربعین امام حسین (ع)، راه درست را بشناسند.
وی تاکید کرد: موکب‌داری اوج عشق، کرامت و فروتنی خادمان اربعین و تکریم ارزش‌های انسانی است و همه موکب‌داران خادم مقام ولایت امام حسین (ع) هستند که همه انسان‌های آگاه و با بصیرت را دور خود جمع کرده است.
وزیر کشور اضافه کرد: موکب‌داران در کمال کرامت و افتخار خادم زائران اربعین هستند و این ایام بهترین فرصت برای تربیت، تعالی، رشد و نمو برای جوانان و نوجوانان است. موکب‌داران باید جوانان و نوجوانان را در این مقطع جذب کنند.
وی افزود: خاصیت موکب‌داری اربعین این است که بدون محدودیت همه انسان‌ها را جذب می‌کند و موکب‌داران خالق صحنه‌های زیبایی در خدمتگزاری به زائران هستند.
وزیر کشور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب انسان‌ساز عاشورا است، ادامه داد: شهدای ایران اسلامی و جبهه محور مقاومت ملت‌های آزاده را بیدار کردند و با شهادت هر سردار و سربازی یک رزمنده دیگر جایشان را پر می‌کند و جبهه حق هیچگاه خالی از سربازان و سرداران جسور و شجاع شهادت طلب نیست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *