0

لزوم روشنگری در میان آحاد مردم توسط مداحان استان مرکزی

لزوم روشنگری در میان آحاد مردم توسط مداحان استان مرکزی
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی عصر دوشنبه در همایش بزرگ تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی در سالن سلمان ساوجی ساوه اظهار کرد: آحاد ملت در هر جایگاهی که قرار دارند باید در خدمت نظام اسلامی باشند و در این خصوص رسالت مداحان به دلیل حضور پررنگ میان مردم، بسیار خطیر است.
امام جمعه ساوه تاکید کرد: جهاد تبیین در راستای استحکام حاکمیت و تقویت ارکان نظام اسلامی است که مداحان بار سنگین و رسالت خطیری در این حوزه جهاد دارند.
حجت الاسلام رحیمی افزود: مداحان، تقویت شعارهای دینی و مذهبی در بین مردم، تقویت فضای معنوی و اعتقادی از طریق اهتمام به کنشگری‌های اجتماعی و خدمات دهی به مردم از جمله محرومیت زدایی، خدمات عام المنفعه و رسیدگی به امورات محلات را برعهده دارند.
حجت الاسلام رحیمی گفت: تقویت جامعه مداحان، سرمایه گذاری فرهنگی، دینی، مذهبی و معنوی است که روز به روز باید تقویت شود و برای اینکه برآیند این سرمایه گذاری مؤثر و سازنده باشد، می‌طلبد این ظرفیت‌ها با وحدت رویه به صورت یک بُردار، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی سوق داده شود.
وی افزود: امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که روی افکار عمومی اثرگذاری بالایی دارد و راه مقابله با آن جهاد تبیین است که انتظار است مداحان برای این مهم، برنامه و نقشه راه دقیقی تنظیم و ترسیم کنند و در این راستا تلاش مستمر و مضاعف داشته باشند.
به گزارش خبرنگار مهر در این آئین از ۵۲ پیر غلام و مداح تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *