0

دستگیری ۵ حفار غیرمجاز در املش

دستگیری ۵ حفار غیرمجاز در املش
بازدید 26

سرهنگ محمد علی‌پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر عملیات کشف و ضبط ابزار آلات حفاری غیرمجاز اظهار کرد: پس از اخذ گزارش از منابع محلی تحت عنوان حضور باند حفاری غیرمجاز در محوطه باستانی پراک و متواری شدن آنها و تعقیب و گریز حاملان دستگاه‌های حفاری در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از عملیات تعقیب و گریز، خودروی متخلفین در محور ارتباطی روستای شوک توسط اکیپ مشترک ضابطین عام و خاص مستقر در پاسگاه‌های انتظامی سمام و کجید و پایگاه حفاظتی کجید متوقف شد.
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان از دستگیری ۵ نفر حفار غیر مجاز در املش خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات ۲ دستگاه فلزیاب هم کشف و ضبط شد.
علی پور با تاکید بر لزوم برخورد جدی با حفاران غیرمجاز بیان کرد: با عنایت به اینکه دستگاه‌های مکشوفه مذکور به همراه متعلقات از گنج یاب بود و نیز به دلیل عدم ارائه مجوز از مبادی ذی صلاح توسط متهمین و بر ایاس ماده واحده قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت‌، خرید و فروش‌، نگهداری‌، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب، پرونده اتهامی یادشدگان توسط ضابطین به حضور مقام قضائی ارسال شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *