0

تداوم رگبار و تند باد در سیستان و بلوچستان 

تداوم رگبار و تند باد در سیستان و بلوچستان 
بازدید 23

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: در روز گذشته از ۳۳ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران داشته‌ایم که بخش از آنها شامل چابهار با ۴.۵، مولتان ۲۶، بل ریمدان ۱۱، سیرکان ۱۵.۵ و کهیر با ۱۱ میلی متر بوده است.
ملاشاهی بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، در ارتفاعات مرکزی و نیمه جنوبی تا پایان هفته با تشدید جریانات موسمی در بعدازظهرها و اوایل شب شرایط برای رشد ابر، رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای فراهم است، به طوری که سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست.
وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت تأثیر از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *