0

ولادت‌ها در استان بوشهر ۱.۵ درصد افزایش یافت

ولادت‌ها در استان بوشهر ۱.۵ درصد افزایش  یافت
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر اسکندر پاسالار بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت، سه هزار و ۹۹۵ رویداد ولادت در استان بوشهر ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱.۵ درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده در این مدت، دو هزار و ۱۱۰ نوزاد پسر و یک هزار و ۸۸۵ نوزاد دختر بوده است.
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر به میانگین سنی مادران در ولادت‌های ثبت شده از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: میانگین سنی مادران در این ولادت‌ها ۲۷.۶ سال بوده است.
پاسالار به نسبت جنسی ولادت ثبت شده در بازه زمانی یاد شده اشاره کرد و گفت: این شاخص ۱۱۲ بوده یعنی به ازای هر ۱۰۰ دختر، ۱۱۲ پسر به دنیا آمده است.
وی گفت: فراوانی نام‌ها بین پسران و دختران متولد شده در بوشهر تا پایان تیرماه نشان می‌دهد که فاطمه و حسین محبوب‌ترین اسامی نوزادان بوشهری تا کنون بوده است
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، به پنج نام پرطرفدار نوزادان دختر در چهار ماه اول امسال اشاره کرد و افزود: به ترتیب فاطمه، زهرا، رستا، نورا و آوینا اسامی پرطرفدار دختران را تشکیل می‌دهند.
پاسالار، در خصوص فراوانی نام‌های نوزادان پسر متولد شده نیز، گفت: به ترتیب اسامی حسین، محمد، علی و امیر علی، آیهان و شاهان دارای بیشترین فراوانی هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *