0

اولین نیروگاه‌گازی سی.اچ.پی در مشگین‌شهر کلنگ‌زنی شد

اولین نیروگاه‌گازی سی.اچ.پی در مشگین‌شهر  کلنگ‌زنی شد
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، کمال‌الدین میرجعفریان در حاشیه کلنگ زنی نیروگاه گازی سی. اچ. پی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه اولین پروژه نیروگاه گازی سی‌. اچ. پی در سطح استان در شهرستان مشگین‌شهر در قالب شروع عملیات پروژه‌های اقتصادی و ایجاد در آمد ثابت برای دهیاری‌ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب نیروگاه‌های کوچک مقیاس ۳ مگابایتی و پنل‌های خورشیدی و کارخانه‌هایی که در بحث تولیدی برای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها کمک کند.
وی افزود: عملیات اجرایی شروع شده, به طوری که امروز در مشگین‌شهر ۴ نیروگاه کوچک مقیاس سیسی. اچ. پی و یک نیروگاه خورشیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی شروع شده است.
میرجعفریان بیان کرد: در استان اردبیل بالغ بر یک‌هزار وو ۷۰۰ میلیارد تومان از قالب تسهیلات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بحث توانمندسازی دهیاری‌ها تسهیلات اخذ و برای بهره‌برداری این پروژه‌ها با کمک به درآمد پایدار دهیاری‌ها و آبادانی روستاها کمک خواهد کرد و برای نیازمندی‌های برخی از فعالیت‌ها در بخش انرژی و اقتصاد کشاورزی مفید باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی اردبیل با اشاره به تولیدات ملی کرد و افزود: خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل کشور در ابعاد بین‌المللی، ملی و محلی می‌تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، فنی، قانونی، علمی و تحقیقاتی فراوانی را بر جا گذارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *