0

فراخوان طراحی پوستر تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

فراخوان طراحی پوستر تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان
بازدید 15

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر تقی زاده رئیس کمیته فرهنگی و روابط عمومی سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان اظهار کرد: سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران-آذربایجان از ۱۵ الی ۱۹ مهرماه سال‌جاری به میزبانی ۳ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.
وی با اشاره برگزاری فراخوان طراحی پوستر سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، افزود: برای طراحی پوستر سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان از شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، نماد و هویت ملی و آذربایجان، نماد دوچرخه سواری و جلوه‌های بصری استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل استفاده شود.
کمیته فرهنگی و روابط عمومی سی‌وهفتمین تور دوچرخه سواری آذربایجان-ایران ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور در این رقابت، می‌توانند آثار خود را تا ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳ به آدرس ایمیل iranazarbaijancyclingtour@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۱۲۹۰۲۱۸۷ شماره تماس روابط عمومی تور بین المللی ایران – آذربایجان تماس حاصل نمایند.
تقی زاده با اشاره به اینکه هر شرکت کننده امکان ارسال ۳ اثر را دارد، گفت: مشخصات آثار ارسالی باید در اندازه (۷۰*۱۰۰) در قالب JPG و با رزولیشن ۳۰۰ dpi باشد.
وی خاطرنشان کرد: صاحبان آثار منتخب پس از اعلام، می‌بایست فایل اولیه «باز» اثر را به صورت psd یا Tiff در اختیار دبیرخانه قرار دهند.
وی بیان کرد: به طرح‌های برگزیده و برتر جوایز نفیسی همزمان با آغاز سی‌وهفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان اهدا خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *