0

روند اجرای سد لاستیکی فخرآباد لشت نشاء راکد بود

روند اجرای سد لاستیکی فخرآباد لشت نشاء راکد بود
بازدید 16

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه سد لاستیکی فخرآباد لشت نشاء رشت اظهار کرد: اجرای رسمی و جدی این پروژه در دوره نخست سفر شهید جمهور به گیلان در دستور کار قرار گرفت.
استاندار گیلان با بیان اینکه روند اجرای پروژه سد فخرآباد در گذشته راکد مانده بود، گفت: پس از پیگیری و دستور مؤکد رئیس جمهور شهید روند اجرای پروژه سد لاستیکی فخرآباد لشت نشاء با قدرت و قوت دنبال شد و در بازه کوتاه تکمیل شد.
عباسی با اشاره به تأمین اعتبار سد لاستیکی فخرآباد و ماسال در دور نخست سفر هیأت دولت به گیلان اضافه کرد: با تأمین اعتبار دو پروژه سد لاستیکی فخرآباد و سد لاستیکی ماسال پس از تکمیل به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به سفر یک روزه وزیر محترم کشور به گیلان افزود: دکتر وحیدی در این سفر در کنار بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و صنعتی، در یادواره شهید مدافع حرم حسین پور حضور پیدا می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *