0

دانشگاهیان موثر در خودکفایی محصولات بخش کشاورزی هستند

دانشگاهیان موثر در خودکفایی محصولات بخش کشاورزی هستند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا محمودی شامگاه سه شنبه در جلسه کانون بسیج اقشار و متخصصین کشاورزی که در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: هدف کانون بسیج جامعه کشاورزی شناسایی، جذب و تقویت سرمایه انسانی برای کشور است. مدیر کانون بسیج جامعه کشاورزی کاشمر از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی را آموزش اصولی، افزایش دانش، مهارت و توانمندسازی سرمایه انسانی در راستای پیشرفت بخش کشاورزی منطقه و کشور عنوان کرد.
وی تاکید کرد: لزوم بهره گیری از توان و مهارت بسیجیان برای توسعه بخش کشاورزی و افزایش تولید از مهمترین وظایف کانون بسیج جامعه کشاورزی است.
محمودی ادامه داد: تمامی اقدامات در بخش کشاورزی باید مبتنی بر یافته‌های علمی محققین و دارای پشتیبانی تحقیقاتی باشد لذا از کمک و مشارکت همه زیر بخش‌های کشاورزی در این راستای استقبال می‌کنیم.
مدیر کانون بسیج جامعه کشاورزی کاشمر مقوله تولید موفق را با سه اصل کشاورزی پایدار، رفع موانع و مدیریت بازار در ارتباط مستقیم دانست و بیان کرد: تمام توان ما در حال حاضر برنامه ریزی، انسجام و تقویت کانون‌های بسیج کشاورزی در بین اقشار مختلف مردم خصوصاً محققین، دانشگاهیان و پژوهشگران مرتبط با بخش‌های مختلف کشاورزی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *