0

مجازات سنگینی برای اسراییل غاصب حتما اتفاقا خواهد افتاد

مجازات سنگینی برای اسراییل غاصب حتما اتفاقا خواهد افتاد
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین رجبی در محفل انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران سپاه شهرستان خوی به ترور شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و افزود: این توطئه توسط استکبار جهانی طراحی و به دست و رژیم صهیونیستی اجرا شد، سردار رجبی افزود: دشمن صهیونیستی با این عملیات تروریستی می‌خواهد ایران اسلامی را به جنگ گسترده و درگیری بکشاند، اما غافل است که ایران با تدابیر رهبری و به دور از ایجاد تنش‌های منطقه‌ای پاسخ دندان شکنی به این ترور بزدلانه دشمن صهیونیستی خواهد داد.
وی تاکید کرد: مسئولان نظام برای پاسخگویی محکم به ترور برنامه دارند وعده صادق نزدیک و مجازات سنگینی در انتظار اسرائیل غاصب است که حتماً اتفاقاً خواهد افتاد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی پیشکسوتان و رزمندگان سپاه را سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند معنوی برای تبیین اهداف نظام‌مقدس اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه دانست.
حجت‌الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این‌مراسم بر ضرورت استفاده از تجربیات بازنشستگان سپاه و رزمندگان دوران دفاع مقدس در عرصه‌های جهادی و فرهنگی تاکید کرد.
سرهنگ سید تاج الدینی مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: بیش از ۱۲ هزار بازنشسته سپاه رزمنده و وابستگان سپاه در استان زیر پوشش خدمات این کانون قرار دارند.
وی تصریح کرد: تأمین نیازهای مسکن. درمان و برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی از مهمترین خدمات این کانون در سال‌جاری است.
سرهنگ پاسدار آقایی فرمانده سپاه خوی هم با تقدیر از سال‌ها خدمات بازنشستگان و رزمندگان سپاه در عرصه‌های مختلف از تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز سپاه با حضور این قشر تأثیر گذار و سرمایه انسانی ارزشمند خبر داد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از تعدادی از پیشکسوتان و رزمندگان موفق سپاه در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.
فرمانده سپاه شهدای استان در سفر به شهرستان خوی، با حضور در منزل پاسدار و وابسته سپاه خوی خانم رقیه رزمجو و از فعالان حوزه بسیج خواهران سپاه، با اهدای لوح از تلاش‌های همسر مرحوم این فعال حوزه بسیج تجلیل کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *