0

نامگذاری یک چهارراه در میناب به نام «خبرنگار»

نامگذاری یک چهارراه در میناب به نام «خبرنگار»
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله سهرابی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین رونمایی از چهار راه خبرنگار میناب گفت: بر اساس تصمیم شورای شهر میناب تقاطع خیابان‌های گلستان و غدیر به عنوان خبرنگار نام گذاری شد.
شهردار میناب افزود: تصمیم نام‌گذاری خیابانی در میناب به نام خبرنگار به منظور ارج نهادن به مقام شامخ فعالان عرصه اطلاع رسانی اتخاذ شد و به اجرا درآمد.
وی یادآور شد: خبرنگاران، قشری پویا و فعال در جامعه هستند که برای اطلاع رسانی به افکار عمومی تلاش می‌کنند و فعالان این عرصه در شهرستان تعامل خوبی با شورای شهر و شهرداری در اطلاع رسانی دارند.
سید موسی هاشم نسب رئیس شورای اسلامی شهر میناب نیز در این آئین ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت ۱۷ مرداد اظهار کرد: خبرنگاران تلاش گران جامعه هستند و کار خبرنگار مطالبه گری است.
وی افزود: طی سه سال اخیر ۸۱ جلسه شورای شهر میناب برگزار شد که ۳۵۹ مصوبه داشته است.
هاشم نسب بیان کرد: اعضای شورای شهر با همکاری شهردار و مجموعه شهرداری میناب بحث نهضت آسفالت محلات، مبلمان شهری و عمران و آبادانی میناب را به خوبی راهبری کرده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر میناب گفت: تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه بر همگان عیان است و خبرنگارانی که قلم بر محور انصاف و عدالت می‌زنند و با وجود تمامی مشکلات، امیدآفرینی می‌کنند، افرادی توانمندی هستند که جامعه قدردان زحمات آن‌ها است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *