0

راهکارهای بهسازی گردنه پاطاق بررسی شد

راهکارهای بهسازی گردنه پاطاق بررسی شد
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه به منظور تکمیل محور بزرگراهی اسلام آباد غرب – قصرشیرین و خسروی در منطقه گردنه پاطاق، جلسه‌ای با حضور امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نماینده سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، معاونین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و مدیران کل ستادی و استانی برگزار شد.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: به‌منظور بررسی راهکارهای تکمیل مسیر چهار خطه از گردنه فوق، سناریوهای مختلف فنی و اقتصادی مربوط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت سه گزینه انتخاب شد.
وی افزود: مقرر شد تیم فنی مرکب از نمایندگان وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی و اداره کل استان با محوریت معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، ضمن بازدید از گردنه فوق، گزینه بهینه را پیشنهاد کرده و گزارش نحوه اقدام و اجرای بهسازی گردنه پاطاق را به همراه منابع مالی موردنیاز ظرف یک هفته کاری ارائه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *