0

۶ نفر از اراذل جنوب تهران دستگیر شدند/کشف۷ سلاح گرم و ۲۵ فشنگ

۶ نفر از اراذل جنوب تهران دستگیر شدند/کشف۷ سلاح گرم و ۲۵ فشنگ
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی بعد از ظهر چهارشنبه اظهار کرد: طرح اقتدار و ارتقا امنیت اجتماعی طی دو روز گذشته در ری اجرا و طی آن ۴۴۸ متهم دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه این طرح با هدف مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت محلات اجرا شد، گفت: در این طرح ۶۷ قبضه سلاح سرد و گرم غیرمجاز و ۲۵ فشنگ جنگی کشف شد و در زمان اجرای طرح ۵۶ حکم قضائی در خصوص دستگیری سوژه‌های شناسایی شده اجرا شد.
فرمانده انتظامی ری گفت: در این طرح شش نفر از اراذل و اوباش متواری که با اقدامات مجرمانه خود نظیر نزاع و درگیری دسته جمعی، تخریب و عربده کشی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند، دستگیر و شش قبضه سلاح سرد (شمشیر) کشف شد.
وی اضافه کرد: در این راستا و در پاکسازی نقاط آلوده ۶۰ قبضه سلاح سرد غیر متعارف و هفت قبضه سلاح گرم غیر مجاز به همراه ۲۵ فشنگ جنگی کشف شد.
طرهانی در ادامه تصریح کرد: دستگیری ۴۳ سارق و کشف ۴۰ پرونده سرقت به همراه جمع آوری ۴۴ معتاد متجاهر، دستگیری ۵۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف دو کیلو گرم انواع مواد مخدر از دیگر دست آورد های این طرح است.
فرمانده انتظامی ری همچنین از کشف هشت دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه، کشف ۸۱ دستگاه موتور سیکلت و ۳۳ دستگاه خودرو متخلف در این طرح خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *