0

برخورد با مخلان نظم و امنیت توسط پلیس قروه

برخورد با مخلان نظم و امنیت توسط پلیس قروه
بازدید 23

سرهنگ کامبیز رستم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اخلال در نظم عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در سطح معابر و تفرجگاه‌های سطح شهرستان قروه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قروه با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مخفیگاه ۴ نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه با بیان اینکه متهمان دارای بیش از ۴ فقره سوابق کیفری هستند، اظهار کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وی در پایان تاکید کرد: هر گونه نا امنی و هنجارشکنی از خطوط قرمز پلیس بوده و با اشرافیت کامل و رصد جامعه با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *