0

بحران کم آبی در استان سمنان/ مردم صرفه جویی کنند

بحران کم آبی در استان سمنان/ مردم صرفه جویی کنند
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در جمع کشاورزان شهرستان‌های گرمسار و آرادان به میزبانی فرمانداری گرمسار بابیان اینکه به دلیل کمبود بارش‌ها و گرمای هوا با بحران کم آبی در استان مواجه هستیم، ابراز داشت: برای راه حل کوتاه مدت و گذار از این بحران باید منابع موجود مدیریت شود.
وی از شهروندان استان سمنان خواست تا حد ممکن در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند، افزود: این صرفه‌جویی می‌تواند شرایط بحران خشکسالی را قدری تعدیل کند.
استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه کشاورزی باید به سمت کشت محصولات کم آب بر حرکت کرد، ابراز داشت: خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی برای استان شامل اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، تغییر الگوی کشت و کشت گلخانه‌ای انجام گرفته است.
هاشمی بابیان اینکه طی سه سال گذشته و به ویژه چند ماه اخیر پیگیر وضعیت کشاورزان در سطح ملی بودیم، تصریح کرد: امیدواریم نتایج آن باعث رضایت کشاورزان عزیز و زحمتکش شود.
وی بابیان اینکه اولویت اول در استان تأمین آب شرب و پس از آن تأمین آب برای کشاورزی است، افزود: شبانه روز می‌کوشیم تا با مشکلی در این حوزه مواجه نباشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *