0

خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند

خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به نقش رسانه‌ها در رشد فکری و فرهنگی جامعه اظهار کرد: جایگاه اصحاب رسانه در پویایی و بالندگی کشور و آگاه سازی عمومی بسیار حائز اهمیت است.
مجتبی قهرمانی تأکید کرد: مطبوعات باید با توجه به اخلاقیات، نیک اندیشی و عدالت خواهی به واکاوی و بررسی منشأ و دلایل آسیب‌های اجتماعی بپردازند.
وی یادآور شد: نقد اگر منصفانه و بدون حب و بغض باشد هم مقبول مردم خواهد بود و هم تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و می‌تواند به رشد و تحول جامعه کمک نماید.
رئیس شورای قضائی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رسانه‌های تصویری، مکتوب و مجازی می‌توانند در برخورد با فساد، سالم سازی جامعه، ایجاد حس عدالت خواهی و جلوگیری از ظلم یاریگر دستگاه قضائی باشند.
قهرمانی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان هرمزگان از نقدهای منصفانه و خیرخواهانه حمایت و پشتیبانی می‌کند و اعتقاد داریم این رویکرد در رفع نواقص، ارتقای نقاط مثبت و همچنین تغییر وضعیت موجود به موقعیت مطلوب مؤثر واقع خواهد شد.
وی گفت: خبرنگاران در حوزه قضائی بسیار کمک کننده هستند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: اکنون در رسالت خبرنگاری هم فرصت و هم تهدید وجود دارد و بسیاری از دغدغه‌ها با کمک گزارش‌های خبری برطرف شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *