0

خبرنگاران استان فارس رتبه خوبی در انعکاس به‌ موقع اخبار گرفته اند

خبرنگاران استان فارس رتبه خوبی در انعکاس به‌ موقع اخبار گرفته اند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهر شیراز گفت: بنا به فرمایش امام حسن عسکری (ع) دو نشانه مسلمان ایمان به خدا و نفع رساندن به مردم است، خبرنگاران باید با حرفه‌ای خود به نفع مردم کار کنند و به هم نوعان خود سود برساندند.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار صارمی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس در بین ۳۱ استان کشور رتبه خوبی در پوشش مراسم دارند و این بیانگر تلاش اصحاب محترم رسانه و وظیفه شناسی آنها است‌.
ایمانیه اظهار داشت: در یک سال گذشته شاهد رخدادهای مهمی بودیم که خبرنگاران استان فارس با همت بلند و وظیفه شناسی در ساعات و لحظات حساس انعکاس دهنده این رخدادها بودند.
وی گفت: از جمله رخدادهای مهم چند ماه اخیر می‌توان به برگزاری دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شهادت رئیس جمهور و همراهان و دو دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد که خبرنگاران استان فارس با تلاش بسیار در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده‌اند.
ایمانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید گفت: در آخرین سفر شهید رئیسی با ایشان در فرودگاه صحبت می‌کردم ایشان از رعایت اخلاق خبرنگاران استان فارس و مهمان نوازی آنها تعریف کردند و تلاش اصحاب رسانه را ستودنی خواندند.
وی در پایان از عمل به وعده‌های روز خبرنگار سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما همچنان در تلاش برای ساماندهی به امور رفاهی اهالی رسانه هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *