0

استان زنجان امکان تأمین نیمی از اقلام وارداتی کشور عراق را دارد

استان زنجان امکان تأمین نیمی از اقلام وارداتی کشور عراق را دارد
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی در جلسه معرفی بازار کشور عراق و توسعه صادرات استان زنجان عنوان کرد: در برخی از ردیف‌های وارداتی کشور عراق، استان زنجان زنجیره تولید دارد که قدرت‌آفرین است.
وی با تاکید بر اهمیت صادرات برای استان اظهار کرد: در این راستا ۳۲ قلم کالا و ۱۱ کشور مقصد به سبد صادراتی استان اضافه شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در گذشته صادرات استان معطوف به اقلام انرژی‌بر از جمله آب بوده است، تصریح کرد: صادرات مس، سرب و فولاد استراتژیک هستند و از این بابت دنبال تنوع‌بخشی هستیم.
گلشنی تاکید کرد: استان زنجان در زنجیره تولید نساجی کامل‌ترین زنجیره را در کشور دارد و این زنجیره ارزش در برق قدرت و سیم و کابل هم تکمیل است.
این مقام مسئول یادآور شد: استان برای فراهم کردن زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی هم اقدامات قابل توجهی انجام داده که نمونه آن در ترکیه و در صنایع معدنی وجود دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *