0

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ضرورت دارد

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ضرورت دارد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار جوشن بعد از ظهر پنج شنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا مهد فرهنگ و شهر فرهیختگانی چون آیت الله ضیابری، آیت الله فلاحتی و آیت الله احسانبخش است.
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ضرورت دارد، افزود: شهرستان صومعه سرا برای رشد و پیشرفت نیاز به توجه ویژه به کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد تا به جایگاه اصلی خود مهد فرهنگ باز گردد.
فرماندار صومعه سرا با اشاره به وضعیت کتابخانه های شهرستان طی بازدیدهای انجام شده اضافه کرد: کمبود نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و فرسودگی ساختمان کتابخانه ها را از جمله مشکلات کتابخانه های شهرستان است.
جوشن با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی یکی از اولویت‌ها و شاخص‌های مهم پیشرفت هر شهرستان است، ادامه داد: همکاری کلیه ادارات و نهادها با کتابخانه‌های عمومی مورد تاکید است.
وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا دارای ۶ کتابخانه عمومی و دارای ۲۷۶۰ نفر عضو فعال است، گفت: برای رشد کتاب‌خوانی نیز نیازمند یک نهضت و کار مردمی هستیم.
.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *