0

ثبت نام بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین از زنجان در سامانه سماح

ثبت نام بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین از زنجان در سامانه سماح
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم شکری گفت: از مجموع ثبت نامی‌ها در این سامانه ۱۸ هزار و ۷۷۰ نفر با واریز وجه، ثبت نام خود را نهایی کرده اند.
وی شمار گروه‌های اعزامی به کربلای معلی از این استان را ۱۲ هزار و ۱۱۳ گروه اعلام کرد و افزود: ۱۰۹ گروه نیز تاکنون انصراف خود را اعلام کرده اند.
رئیس حج و زیارت استان مرز مهران را در اولویت برنامه ریزان این سفر برای خروج زائران بیان کرد و ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار و ۳۴۶ نفر خروج از مرز مهران، هزار و ۹۴۸ نفر خروج از مرز خسروی و ۲۰۸ نفر نیز برای سفر هوایی به کربلای معلی اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: ۱۴۰ نفر نیز مرز باشماق، ۳۷ نفر مرز شلمچه، ۳۰ نفر مرز تمرچین و ۱۳ نفر نیز مرز چذابه را برای خروج از کشور و شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده اند.
شکری با تأکید بر اینکه علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنند، گفت: برخورداری از خدمات بهتر، پوشش بیمه و ارز اربعین از مزیت‌های ثبت نام در این سامانه برای اعزام است.
وی افزود: از زائران اربعین برای ثبت نام در سامانه سماح هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و تنها پرداخت هزینه بیمه که در سه سطح تعریف شده بر عهده زائران است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *