0

در دولت مردمی بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها بیش از ۱۱۰ درصد محقق شد

در دولت مردمی بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها بیش از ۱۱۰ درصد محقق شد
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آئین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی، گفت: از استاندار همدان که در دولت مردمی منشأ اثر خدمات زیرساختی بودند و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مشکل آب همدان را برطرف کردند، تشکر می‌کنم.
وی افزود: با همکاری و اهتمام ویژه استاندار محترم همدان چهار بلوک خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان اختصاص دادیم که ارزش ریالی آن‌ها به چند همت می‌رسد.
قاسمی‌فرزاد ادامه داد: شهید آیت‌الله دکتر رئیسی نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک‌بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کردند.
وی اضافه کرد: در دولت مردمی بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها بیش از ۱۱۰ درصد محقق شده است که این نشان از تعهد ما به توسعه زیرساخت‌های علمی دارد.
استاندار همدان گفت: مجتمع علمی و فرهنگی شهید رئیسی که از سه بخش سالن‌های اجلاس، کتابخانه‌ها و سالن آمفی‌تئاتر ۱۲۰۰ نفره تشکیل شده است، به عنوان یک مرکز چندمنظوره در خدمت جامعه علمی و فرهنگی کشور قرار دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *