0

احداث پل معلق روی رودخانه «ولیران » دماوند منتفی است

احداث پل معلق روی رودخانه «ولیران » دماوند منتفی است
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ رامین، شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص احداث کمربندی منطقه گیلاوند اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگان و مسئولان، گوش دادن به نظرات مردم و کارشناسان است.
وی با اشاره به حضور استاندار تهران در منطقه و پیشنهاد احداث پل معلق بر روی رودخانه منطقه ولیران جهت ساخت کمربندی به عنوان طرح سوم گفت: این نظریه را با مردم در میان گذاشتیم و نظرسنجی کردیم، اما بسیاری از مردم نگرانی داشتند که ترافیک به باغ‌های باصفای سنگ‌پل، شلمله و محله‌های زیبای دماوند وارد شود و این موضوع با افکار عمومی همخوانی نداشت.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به نظرات مردم و در جهت کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست، تصمیم گرفتیم که به جای احداث پل معلق، اصلاح هندسی گیلاوند را با کمترین دستکاری در محیط زیست و تغییرات درختان اجرا کنیم.
وی ادامه داد: همچنین، مسیر تندرویی که با کمترین هزینه و تغییر در محیط طبیعی اجرا می‌شود، در نظر گرفته شده است تا ترافیک به خوبی مدیریت شود و مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
رامین تصریح کرد: از اجرای پل معلق و هزینه‌های سنگین آن صرف نظر کرده‌ایم و تصمیم داریم با اصلاح هندسی و بدون نیاز به منابع ملی، این پروژه را به نحوی انجام دهیم که به پروژه‌های استانی و ملی آسیب وارد نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دوره هشتم مجلس و در جریان سفرهای دوره دوم دولت دهم، پنج سالن ورزشی برای دماوند مصوب و احداث شد.
وی افزود: یکی از این پروژه‌ها، سالن ورزشی روستای وادان بود که به دلیل عدم تأیید سازه توسط نظارت تربیت بدنی استان، متوقف ماند و تا امروز به سرانجام نرسیده است.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تصریح کرد: در نظر داریم که برای اولین حضورمان در وادان، دست خالی نرویم و تکلیف این سالن ورزشی را مشخص کنیم.
رامین ادامه داد: امروز نیز درباره زمین چمن آبسرد، مجموعه امام علی رودهن، مهرآباد، و آبعلی مذاکراتی صورت گرفت و قول‌هایی از مسئولان مربوطه گرفته شد.
وی بیان کرد: برای این پروژه‌ها جدول زمان‌بندی تعیین شده و قرار است به همراه مسئولان، این موضوعات را با جدیت دنبال کنیم.
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس بیان کرد: امیدواریم در طول ۴ سال پیش رو، این پروژه‌ها را پیگیری کنیم و مسئولان نیز به تعهدات و قول‌های خود عمل کنند تا شاهد توسعه و بهبود زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *