0

طرح نظارتی ویژه اربعین در خراسان جنوبی آغاز شد

طرح نظارتی ویژه اربعین در خراسان جنوبی آغاز شد
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، علی محدثی نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه اربعین از ۲۲ مرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی هدف از اجرای این طرح را هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه‌های نظارتی برای ارائه خدمات برتر به زوار دانست و گفت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حرکت سیل مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از سراسر کشور برای شرکت در این مراسم جهانی و در راستای سیاست‌های ستاد مرکزی اربعین این طرح کلید خورده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: در این طرح نظارتی اولویت نظارت با مراکز خدماتی از جمله پایانه‌های مسافری، مراکز فروش بلیط هواپیما و قطار، دفاتر خدمات مسافری، واحدهای صنفی، خدماتی، رستوران‌ها، مراکز رفاهی، اقامتی، بهداشتی، درمانی و پارکینگ‌ها مراکز هدف بوده است.
محدثی نژاد ادامه داد: با برگزاری گشت‌های مشترک از حداکثر توان موجود وفق قوانین برای پیشگیری و نظارت بر تخلفات احتمالی استفاده می‌شود.
وی یادآور شد: همشهریان و زائران در هر لحظه از شبانه روز می‌توانند شکایات و گزارش‌های در سامانه اینترنتی http://tazirat۱۳۵.ir ثبت کنند تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: گزارشات مردمی در این طرح باید خارج از تشریفات و در اسرع وقت انجام شود و همچنین در مواردی که اصرار و تکرار تخلف باشد، برخوردها جدی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *