0

تردد در پایانه مرزی شلمچه روان و بدون معطلی است

تردد در پایانه مرزی شلمچه روان و بدون معطلی است
بازدید 17

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: سفر پیاده زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر زیاد شد و امروز پنجم صفر به اوج خود رسید و زائران بدون مشکل و در کمترین زمان از مرز خارج می‌شوند و با سمت عراق حرکت می‌کنند.
گذرگاه شلمچه در خوزستان، امسال با وجود گرمای ۵۰ درجه مملو از عاشقان دل سوخته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.
موکب‌ها میزبان زائران ایرانی و خارجی مقیم هستند و با جان و دل به زائران اربعین حسینی و دلباختگان اباعبدالله حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.
بر اساس توافق به عمل آمده با کشور عراق، تردد اتباع خارجی مقیم از مرز شلمچه و اتباع خارجی غیرمقیم از مرز چذابه انجام خواهد شد.
همه زائران اتباع غیرایرانی مقیم باید با گذرنامه یا برگ تردد سفر به مرز شلمچه مراجعه کنند، زیرا در غیر این صورت طرف ایرانی و طرف عراقی از پذیرش آنها خودداری خواهد کرد.
پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.
با توجه به گرمای هوا از زائران خواسته شده با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کنند و سفر خود را به عتبات عالیات به روزهای پایانی موکول نکنند و مدت حضور در کشور عراق را بیشتر از ۶ روز قرار ندهند.
زائران حسینی برای شرکت در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین و دریافت خدمات از جمله ارز و بیمه اربعین در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir ثبت نام کنند.
پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه دو گذرگاه زمینی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *