0

پیست تبریز استان‌های شمالغرب را پوشش می‌دهد

پیست تبریز استان‌های شمالغرب را پوشش می‌دهد
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، رسول اسدی بعد از ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل، اظهار کرد: هیأت‌های دوچرخه‌سواری باید با دو نهاد بالادستی اعم از اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها و فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
وی با انتقاد از کسانی که در گروه‌ها و فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز و بی‌احترامی به پیشکسوتان می‌کنند، تصریح کرد: نباید بروز اختلاف به از هم گسستگی هیأت و ورزشکاران منجر شود چرا که هرگونه اختلاف و دودستگی منجر به متضرر شدن هیأت و ورزشکاران در دوران ورزشی آنها می‌شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: باید در کنار هم و با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در حل مشکلات گام برداریم و زمینه بهبود شرایط ورزشی دوچرخه‌سواری را مهیا کنیم.
اسدی افزود: هیأت رئیسه دوچرخه‌سواری استان از قشر دانشگاهی و پیشکسوتان تشکیل شده و می‌تواند سرآغاز تحول در این هیأت باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم هیأت دوچرخه‌سواری استان در دوره مدیریت جدید بتواند از ظرفیت پیست استاندارد و بین‌المللی استان همجوار، آذربایجان شرقی استفاده کرده و ورزشکاران مستعد را برای تمرین و انجام مسابقات به این پیست اعزام کند.
اسدی اضافه کرد: هر چند امکان تیم‌داری هیأت وجود ندارد اما در جذب اسپانسر بهتر است با برگزاری مسابقات جذاب و لیگ‌های فعال امکان حضور اسپانسر مالی را نیز در هیأت‌ها و خود فدراسیون فراهم کنیم.
وی از امضای تفاهم‌نامه هشت استان شمالغرب کشور برای بهره‌گیری از ظرفیت پیست استاندارد تبریز خبر داد و بیان کرد: استان‌هایی نظیر اردبیل و آذربایجان غربی می‌توانند از این ظرفیت و بستر فراهم شده بهره بگیرند.
اسدی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، به موفقیت ورزشکار دوچرخه‌سوار ایرانی در المپیک اشاره کرد و ادامه داد: برای اولین بار دوچرخه‌سوار ما با سن ۲۲ سال توانست از خط پایان عبور کند و این امر در تاریخ فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان یک حرکت بی‌نظیر است که قطعاً به قهرمانی‌ها در سطح آسیا، جهانی و المپیک در آینده کمک خواهد کرد.
وی یادآور شد: ما مصمم به برگزاری لیگ‌های استانی و انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات مختلف هستیم و سعی ما بر این است تا از ظرفیت اسپانسر مالی برای برگزاری این رویدادها بهره بگیریم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: اسپانسر زمانی پشتیبانی و حمایت از تیم‌های باشگاهی و ملی را انجام می‌دهد که عرصه دیده شدن داشته باشد و ما نیز در این باب تلاشی مؤثر انجام می‌دهیم تا رویدادهای دوچرخه‌سواری به بهترین شکل دیده شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *