0

توسعه همدان نیازمند جهش در سایه وحدت و تلاش است

توسعه همدان نیازمند جهش در سایه وحدت و تلاش است
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی افزود: فرمانداری همدان در راستای وظایف حاکمیتی تلاش کرده از حضور مؤثر و هدایت‌گری و نظارت در هیچ حوزه‌ای غفلت نکند.
وی گفت: کسب رتبه عالی توسط فرمانداری همدان در ارزیابی وزارت کشور بیانگر حرکت صحیح شهرستان در مسیر توسعه و حل مشکلات است.
فرماندار همدان یادآور شد: آنچه امروز همدان نیاز دارد جهش در آغاز و اتمام پروژه‌های بزرگ و محرک شهرستان است.
وی تصریح کرد: ظرفیت نمایندگان شهرستان در مجلس و حضور مؤثر و وحدت بخش نماینده ولی فقیه در استان و توجه استاندار به مرکز استان در حل مشکلات بسیار مؤثر است.
مخفی افزود: ترافیک شهر همدان پاشنه آشیل این شهر است و اگر با اقدامات اساسی حل نشود بر سایر مزیت‌های شهر همدان سایه خواهد انداخت.
وی اضافه کرد: ما متعهد هستیم که مسئولانه تکالیف خود را تمام و کمال انجام دهیم و همانطور که در دولت سیزدهم تلاش کردیم در دولت وفاق ملی نیز وظیفه خود را انجام می‌دهیم.
فرماندار همدان گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳۳۷ پروژه توزیع شده است.
وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های شهرستان نیازمند اعتبارات ملی است که این مهم همت نمایندگان مجلس و مدیران را می‌طلبد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *