0

تولیدکنندگان در کردستان باید مورد حمایت قرار گیرند

تولیدکنندگان در کردستان باید مورد حمایت قرار گیرند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری شامگاه شنبه در دویست و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان اظهار کرد: تولید و سرمایه‌گذاری در کردستان نیاز به حمایت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید مشکلات طرح‌هایی همچون واحدهای دام و طیور و کشتارگاه‌ها با نظارت دقیق و کارشناسی برطرف شود، اعلام کرد: این واحدها مستقیماً با سلامت مردم در ارتباط هستند و باید مهلت لازم به سرمایه گذاران برای برطرف کردن مشکلات واحدها داده شود.
وی افزود: سرمایه‌گذاری که سرمایه خود را به بخش تولید اختصاص می‌دهد اقدام ارزشمندی برای کمک به عرصه تولید و رونق اقتصادی این استان انجام داده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: افراد زیادی علیرغم توان مالی و داشتن سرمایه حاضر به پذیرفتن ریسک سرمایه‌گذاری نیستند و باید قدردان اقدامات سرمایه‌گذاران بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت جلسات و مصوبات کارگروه رفع موانع تولید ارائه داد و اضافه کرد: ۲ هزار و۴۲۳ مصوبه معادل ۷۱ درصد کل مصوبات این کارگروه در استان اجرایی شده است.
بختیار خلیقی گفت: تاکنون هزار و ۹۱۲ پرونده با سه هزار و ۳۹۴ مصوبه در جلسات کارگروه رفع موانع تولید کردستان مطرح و بررسی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *