0

۱۱ پروژه محرومیت زدایی در بیجار تعریف شد

۱۱ پروژه محرومیت زدایی در بیجار تعریف شد
بازدید 20

حسین اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای جهاد آب رسانی پروژه‌های محرومیت زدایی در قالب ۱۱ پروژه در شهرستان بیجار تعریف شده است که شامل ۱۱ پروژه و دو پروژه آن در قالب مجتمع شاهگدار (۲۳ روستا و ۱ شهر) و مجتمع خاندانقلی اجرا شده است که تا کنون ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی به درصد پیشرفت این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه به لحاظ ریالی ۵۰ درصد و به لحاظ فیزیکی پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.
اصفهانی به اقدامات انجام شده در حوزه آب رسانی اشاره کرد و بیان داشت: آبرسانی به روستای چنگیز قلعه به صورت امانی و از محل منابع داخلی شرکت، اجرای ۴۰۰۰ متر لوله گذاری، نصب شیر آلات و تجهیز ایستگاه پمپاژ، آبرسانی به روستای صلوات آباد به صورت امانی و از محل منابع داخلی شرکت و اجرای لوله گذاری به طول ۱۶۰۰ متر و شر آلات نصب شده است.
وی ادامه داد: برسانی به روستای چطاق، اجرای لوله گذاری به طول ۲۴۰۰ متر، نصب شیرآلات خطوط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ، آبرسانی به روستای کوتان، احداث اتاق فرمان، احداث مخزن ۴۰ متر مکعبی، اجرای ۳۶۰۰ متر لوله گذاری و نیرورسانی به ایستگاه پمپاژ انجام شده است.
رئیس آبفای بیجار به دیگر اقدامات اجرایی در حوزه آب رسانی اشاره کرد و ابراز داشت: آبرسانی به مجتمع شاهگدار، روستای کاک عباس، روستای قزانقره، روستای شاهگدار، روستای آخکند علیا، روستای ینگی کند، روستای آغبلاغ، روستای چشمه آدینه، روستای همایون، روستای زینل و روستای حسن تیمور انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین آبرسانی به شهر بیجار از سیدان به صورت امانی و از محل منابع داخلی شرکت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده است.
اجرای خدمات آب و فاضلاب به ۱۳۷ روستای بیجار
وی به تعداد روستاهای که تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب بوده اشاره کرد و بیان داشت: تعداد کل روستا ۲۲۸ ها مورد بوده که ۱۳۷ مورد به صورت مستقیم تحت پوشش خدمات این امور قرار گرفته است و بقیه روستاها به صورت غیر مستقیم همچون آبرسانی سیار، پخش کلر، نظارت و راهنمایی، لایروبی و شستشو شبکه فاضلاب و…. انجام شده است.
رفع بیش از ۴ هزار حوادث آب و فاضلاب در بیجار
اصفهانی به دیگر اقدامات اجرایی اشاره کرد و ابراز داشت: رفع بیش از ۴۴۰۰ مورد حوادث آب و فاضلاب در شهرستان بیجار، رفع بیش از ۶ ۱ کیلومتر گرفتگی شبکه آب، لایروبی و شستشوی شبکه، دفع فاضلاب بیش از ۱۵۵ کیلومتر، لایروبی و بهسازی و مهندسی مجدد چشمه سراب با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح بیش از ۶۵ مورد شیر الات اصلی و فشار شکن سطح شهر از جمله اقدامات اجرایی این شرکت بوده است.
وی اضافه کرد: استفاده از تجهیزات فناورانه و به روز در تأسیسات آب و فاضلاب شهرستان همچون پایپ جکینگ، حفاری به روش نقب، دستگاه نشت یابی و ویدئو متری شبکه فاضلاب، احداث شبکه آب و فاضلاب طرح نهضت مسکن ملی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، تعویض و بهسازی شبکه آب و فاضلاب خیابان پیاده راه اردلان و اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب محلات بیجار به طول بالغ بر ۹.۵ کبلومتر به صورت امانی و از محل منابع داخلی شرکت از دیگر اقدامات اجرایی این شرکت بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *