0

مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر «چمن سلطان» الیگودرز رفع شد

مشکل کمبود آب آشامیدنی شهر «چمن سلطان» الیگودرز رفع شد
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر اکبریان ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: کمبود آب شرب شهر «چمن سلطان» الیگودرز با تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه آبرفتی رفع شد.
وی با اشاره به تجهیز و نیرورسانی یک حلقه چاه آبرفتی با عمق ۵۶ متر و با دبی مناسب ۳۰ لیتر بر ثانیه، عنوان کرد: از چاه مذکور تا خط انتقال اصلی ۵۰۰ متر لوله ۲۰۰ میلی‌متر کار شده است و باتوجه‌به انشعاب خط به مخزن «قلعه عبدالرضا» حدود شش لیتر بر ثانیه به خط اصلی شهر چمن سلطان اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، بیان کرد: با تجهیز و نیرورسانی این حلقه چاه کمبود آب آشامیدنی شهر «چمن سلطان» با جمعیت دو هزار و ۲۰۰ نفر رفع شد.
اکبریان، گفت: با انتخاب این گزینه باتوجه‌به کاهش پنج‌کیلومتری خط انتقال تا محل مخزن هزارمترمکعبی، هفت میلیارد تومان کاهش هزینه در برخواهد داشت.
وی عنوان کرد: با انتخاب این گزینه از لحاظ صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کیلووات برق مصرفی در طول دوران طرح هم مبلغ هنگفتی صرفه‌جویی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *