0

اعطای ۲۲۵ فقره تسهیلات در بخش «هر روستا یک محصول»

اعطای ۲۲۵ فقره تسهیلات در بخش «هر روستا یک محصول»
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین داودی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران سفیران آگاهی در جامعه و زبان گویای مردم و مسؤولان به شمار می‌روند.
وی با اشاره به پرداخت یک هزار و ۹۰۹ فقره تسهیلات اشتغال روستایی طی ۶ سال اخیر، افزود: حدود بر ۱۹۹ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی پرداخت و منجر به اشتغال ۲۸۹۴ نفر شده است.
داودی با بیان اینکه ۶۳۹ طرح در بخش کشاورزی انجام گرفته است، ادامه داد: ۴۷۵ طرح در بخش خدمات و ۷۹۵ طرح اشتغالزایی در بخش صنعت بوده و در خصوص پرداختی روستای بدون بیکار نیز ۷۶ طرح با بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است‌.
مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی در بخش «هر روستا یک محصول» پرداخت شده است، بیان کرد: ۲۲۵ فقره تسهیلات با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.
داودی افزود: تسهیلات در بخش صندوق‌های خرد محلی ۱۶۴ فقره با اعتبار بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان و تسهیلات تکمیلی را هم ۳۲ فقره با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۱۸ میلیون تومان پرداخت شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *