0

انعقادتفاهمنامه مابین اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی وتامین اجتماعی

انعقادتفاهمنامه مابین اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی وتامین اجتماعی
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و یونس دباغ صادقی پور، مدیرکل تأمین اجتماعی استان با موضوع همکاری متقابل و استفاده از پتانسیل‌های فرهنگی دو دستگاه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه گفتمان مباحث بیمه منعقد شد.
اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر اینکه سیاست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ترویج کتاب و کتابخوانی میان اقشار مختلف جامعه است گفت: تابخانه‌های عمومی استان آماده‌اند تا با ارائه منابع و امکانات آموزشی به کارکنان، خانواده آنان و مراجعین تأمین‌اجتماعی، در مسیر ارتقا سطح دانش و اطلاعات آنها گام بردارند.
یونس دباغ صادقی‌پور مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان نیز در جلسه امضای این تفاهم‌نامه با تاکید توسعه کتابخوانی لازمه بهبود کیفیت زندگی افراد است اظهار داشت: این همکاری فرصت مناسبی برای ارتقا آگاهی‌های عمومی در زمینه خدمات تأمین‌اجتماعی و همچنین گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در میان جامعه هدف فراهم خواهد کرد.
ارائه کد تخفیف جهت ثبت نام کارکنان تأمین اجتماعی و خانواده‌هایشان در کتابخانه های عمومی، حمایت از کتابخانه های عمومی وابسته به تأمین اجتماعی در قالب کتابخانه های مشارکتی، فراهم نمودن امکان برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشارکتی و برگزاری مسابقات کتابخوانی در بستر الکترونیکی کتابخون، تأمین جوایز همایش‌های فرهنگی از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *