0

شرکت ۶ هزار دانش‌آموز استان سمنان در لیگ جت

شرکت ۶ هزار دانش‌آموز استان سمنان در لیگ جت
بازدید 27

علی‌اصغر حسنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از شرکت بیش از شش هزار دانش‌آموز استان سمنان در لیگ جت خبر داد و بیان کرد: طرح جت یکی از طرح‌های بسیار خوب و بنیادی در حوزه جهاد تبیین بود که با مشارکت جبهه انقلاب فرهنگی و اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شد.
وی با اشاره به استقبال خوب هزار دانش‌آموزان از این طرح، افزود: در مرحله استانی، دانش‌آموزان راه‌یافته در قالب ۲۶ گروه پنج نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان هدف از برگزاری این طرح را آشنایی دانش‌آموزان با تفکر انتقادی، افزایش اعتماد به نفس آن‌ها برای تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف ازجمله شبهات اجتماعی، دینی و ملی، عنوان کرد.
حسنان گفت: دانش‌آموزان پرسش‌های بسیار و شبهات زیادی دارند و امروز که عصر ارتباطات است و رسانه‌ها به شدت در حال بمباران خبری و اطلاعاتی هستند باید توجه داشت که در این بمباران، اخبار ضد و نقیضی منتقل می‌شود پس هر چه‌قدر دانش‌آموزان بتوانند با تحلیل نسبت به موضوعات مواجه شوند قطعاً بهتر می‌توانند فکر و اندیشه خود را انتقال دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *