0

نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان افتتاح شد
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز ملی تشکل‌ها طی مراسمی با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از مدیران دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان افتتاح شد.
احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین افتتاح نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان با پیگیری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط و همچنین سازمان‌های مردم نهاد همزمان با روز ملی تشکل‌ها و هفته مشارکت‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است و ضروری است این نمایشگاه به نحوه مطلوب اطلاع رسانی شود.
وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان به مدت سه روز برپا است و علاقه مندان می‌توانند با حضور در محل بازارچه سنتی هتل هما بندرعباس از این نمایشگاه که ماحصل خلاقیت و هنر هنرمندان و صنعتگران سنتی استان و به خصوص بانوان بازدید به عمل آورند.
کامرانی، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، بهزیستی، میراث فرهنگی و زیست محیطی به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود پرداخته‌اند که در نوع خود کم نظیر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان در حوزه صنایع دستی آثار فاخری تولید کرده‌اند که نیازمند معرفی در سطح ملی و بین المللی است و لازم است در حوزه اقتصاد و بازاریابی محصولات هنری اقدامات ملموس‌تری در دستور کار قرار گیرد.
وی اظهار کرد: محصولات تولیدی توسط بانوان هنرمند هرمزگانی نیازمند معرفی هرچه بیشتر است و با توجه به استعدادهای کم نظیر و خلاق بانوان و درصد جمعیت آنها در کشور و استان ضروری است در حوزه حکمرانی بیشتر از توانمندی آنها استفاده شود.
رئیس شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و صنایع مستقر در هرمزگان محصولات و هدایا مورد نیاز خود در حوزه صنایع دستی را از محصولات تولیدی با کیفیت سازمان‌های مردم نهاد استان تهیه کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط با سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی برای رفع موانع پیش روی توسعه فعالیت‌های آنها همکاری کنند.
وی افزود: تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد بازوی دولت در پیشبرد امور کشور و تسریع در روند توسعه، رشد و پیشرفت آنها هستند و از این ظرفیت ضروری است بیش از پیش بهره گرفته شود.
کامرانی گفت: آموزش و توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی و رفع مشکلات پیش روی آنها از مسائل مهمی است که نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *