0

سومین سوگواره پایتخت موکب ها رسماً آغاز شد

سومین سوگواره پایتخت موکب ها رسماً آغاز شد
بازدید 18

ایوب سنگی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سومین دوره سوگواره ملی پایتخت موکب ها از امروز به صورت رسمی با رونمایی از پوستر آغاز شد. این سوگواره برای سومین دوره، قرار است در سطح ملی برگزار شود.
دبیرسومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها، شعار سوگواره را «روایت هنرمندانه از فرهنگ موکب و موکب داری» اعلام و عنوان کرد: امسال ۶ بخش برای سوگواره در نظر گرفته شده، شامل بخش پوستر، مستند، فیلم و عکس، کلیپ و نماهنگ، همچنین در دوره سوم، ۲ بخش روایت و داستان نویسی و پویش مردمی روایت موکب اضافه شده است.
وی گفت: در بخش پویش مردمی روایت موکب، از مردم درخواست کرده ایم با تلفن همراه از موکب‌های اطراف، موکب‌های در مسییر پیاده روی اربعین و پایانه‌های مرزی در قالب عکس و ویدئو تولید محتوا کرده و ارسال کنند.
دبیر سومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها با بیان اینکه در هر بخش به سه نفر برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود، تصریح کرد: در پویش مردمی در کنارجوایزنقدی، ۵۰۰ بسته نگین متبرک حرم سیدالشهدا (ع) به افراد برگزیده تعلق گیرد.
سنگی اظهار کرد: برای شرکت، ارسال اثر و اطلاعات بیشتر برای سوگواره سایت mokebha.ir در نظر گرفته شده که با همین آدرس در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با اطلاعات، اخبار و اتفاقات این دوره از سوگواره مطلع شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *