0

امدادرسانی پزشکی به خدمه نفتکش لیبریایی در آب‌های «دیر» انجام شد

امدادرسانی پزشکی به خدمه نفتکش لیبریایی در آب‌های «دیر» انجام شد
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده مبنی بر گرمازدگی یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ۱۸ به موقعیت مدنظر اعلام شد.
وی بیان کرد: شناور یاد شده پس از رسیدن به موقعیت فرد گرمازده را از نفتکش لیبریایی (کشوری در غرب آفریقا و شمال خلیج گینه) تحویل گرفت و به مبدا حرکتی خود بازگشت.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی ۱۸ پس از رسیدن به اسکله فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در این بندر تحویل داد.
حاجی رضایی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ ارتباط حاصل کنند.
وی گفت: ناوگان شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به صورت شبانه روزی و در سخت‌ترین شرایط ممکن آماده پاسخگویی شایسته به شرایط اضطرار دریایی در آب‌های استان در محدوده خلیج فارس است.
حاجی رضایی اظهار کرد: از دریانوردان نیز انتظار است در هنگام دریا روی علاوه بر سنجیدن وضعیت ایمنی شناور نسبت به پایش وضعیت جوی اهتمام ویژه داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *