0

خودروی شوتی در بیرجند توقیف شد/ کشف هزار لیتر قاچاق سوخت

خودروی شوتی در بیرجند توقیف شد/ کشف هزار لیتر قاچاق سوخت
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا کارگر صبح سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه مرک شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو مقدار هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم در سرایان
فرمانده انتظامی شهرستان سرایان نیز از اجرای طرح آرامش، ایمنی و ترافیک با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد.
مهدی شکوهی راد اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی و در راستای برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و افرادی که مقررات راهنمایی و رانندگی را نادیده گرفته و باعث بروز سوانح و حوادث رانندگی می‌شوند طرح آرامش در شهرستان سرایان اجرایی شد.
وی بیان داشت: این طرح با حضور فعال یگان‌های گشتی اجرایی شد و در همین رابطه تعداد ۳۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند و تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیز توسط عوامل پلیس راهور شهرستان اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرایان برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از اهداف پلیس در اجرای این طرح‌ها برشمرد.
وی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *