0

تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست

تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست
بازدید 18

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی‌مهر در ادامه بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی شهر همدان از سه واحد تولیدی کارگاه خیاطی، زغال صنعتی و تولید و توزیع نهال زعفران در شهر همدان و جورقان بازدید کرد.
ربانی‌مهر در این بازدید و بعد از گفتگو با واحدهای تولیدی گفت: مهم‌ترین درخواست واحدهای تولیدی، نیاز به تسهیلات، کمبود نیروی کار، بیمه، و بازار خرید محصولات است که باید دستگاه‌های متولی همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی در جهت رونق تولید داشته باشند.
وی افزود: تسهیلات بانک‌ها کم است و جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست و هزاران پرونده در بانک‌ها معطل تسهیلات است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: تسهیلات، کمک بزرگی به حل مشکل نقدینگی، خرید مواد اولیه و توسعه واحدهای تولیدی است، اما متأسفانه مبلغ تسهیلات کم است و باید از اعتبارات کشوری و ملی برای استان جذب شود.
وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی، تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ شهرستان همدان بالای ۱۰۰ درصد جذب شد اما متأسفانه مبلغ تسهیلات کم بود و واحدهای زیادی موفق به دریافت تسهیلات نشدند.
وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲، شهرستان همدان ۱۲۸ درصد جذب تسهیلات مشاغل خانگی، رتبه اول تسهیلات گلخانه‌ها و بالای ۱۰۰ درصد جذب اعتبارات اشتغالزایی داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *