0

واکسن «پنوموکوک» برای تزریق در دسترس قرار گرفت

واکسن «پنوموکوک» برای تزریق در دسترس قرار گرفت
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: واکسن «پنوموکوک» با پوشش سنی ۲ ماه تا ۲ ماه و ۲۹ روز در دسترس قرار گرفت.
وی با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی، ابراز داشت: ۱۹ مرکز فعال، ۱۴٠ خانه بهداشت فعال و ۴ مرکز غیر فعال با هدفگذاری برای فعال سازی داریم.

اسدی از فعالیت یکهزار پرسنل با پوشش مرکز بهداشت بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: نگاه ما تخصص گرایی در کنار حمایت از جامعه هدف است.
سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت مهمترین برنامه مورد توجه وزارت بهداشت است، ظرفیت بخشی و اجرای برنامه‌های ابلاغی را در زمره برنامه‌ها دانست.
وی با اشاره به چالش‌های پیش روی مرکز بهداشت بویراحمد، گفت: بسیاری از مکان‌های در اختیار مراکز بهداشتی، استیجاری است و بخش زیادی از اعتبارات به عنوان اجاره بها پرداخت می‌شود که نقش رسانه‌ها در جذب خیرین سلامت محسوس است.
اسدی به اهمیت تحقق شاخص‌های درمانی اشاره کرد و ابراز داشت: شاخص‌های بهداشت و درمان یکی از محسوس‌ترین مشخصه‌های توسعه هر جامعه است.
اسدی گفت: رشد و رساندن شاخص‌ها به استانداردها از هدفگذاری های شکل گرفته است.
اسدی تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها یک مکمل برای حوزه بهداشت و درمان است.
وی ابراز داشت: رسانه‌ها بازوی اطلاع رسانی و قوه آگاهی بخشی در بخش بهداشت و درمان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *