0

بیداری جهانی محصول اربعین حسینی است/عاشورا و کربلا یک جریان است

بیداری جهانی محصول اربعین حسینی است/عاشورا و کربلا یک جریان است
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: این مکتب انبیا برای همه است و آنها نیز جزئی نگر نبودند بلکه جمعی نگر هستند.
وی بیان کرد: انسان سالم، بدن سالم، روح سالم، جامعه سالم و بیش از همه فرهنگ سالم معنی آرمان‌های انقلاب است.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: حال اینکه چرا با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم روشن است چرا که استعمارگران در یک جنگ ترکیبی وسیع و پردامنه کارشان این است که شبانه روزی تلاش کنند تا ما به آرمان‌های انقلاب نرسیم و از آن فاصله بگیریم‌.
عبادی تصریح کرد: آنها با ایجاد اغتشاش و نا امنی تمام تلاش خود را برای فاصله گرفتن ما از آرمان‌های انقلاب به کار بسته‌اند چرا که به نفع آنها نیست.
وی تاکید کرد: اما همه شاهد بودیم در این ۴۵ سال هرجا به هر نحوی کم آوردیم دست غیب الهی حضور پیدا کرده و ما را نجات داده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیز شاهد بیداری جهانی هستیم که این مهم حاصل اربعین حسینی است و تنها مختص مسلمانان نیست و از سراسر جهان می آیند و این یعنی بیداری جهانی.
وی بیان کرد: کربلا، عاشورا و محرم نه یک نقطه جغرافیایی و نه یک نقطه تاریخی است بلکه جریانی است که از همه کشوهای مختلف می آیند و به خاک امام حسین که می‌رسند سجده و بیعت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید اراده قوی داشته باشیم تا وارد گناه نشویم، یادآور شد: قوی‌ترین ما کسی است که بر جهت اراده خویش مسلط باشد و بتواند پا روی هوای نفس خود بگذارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *