0

روایتگر اتفاقات شیرین و امید بخش در خراسان جنوبی باشیم

روایتگر اتفاقات شیرین و امید بخش در خراسان جنوبی باشیم
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد رضایی صبح چهارشنبه در صبحانه کاری با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش استانداری اردوهای راهیان پیشرفت در طبس و قاین برگزار شد.
رئیس بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین جلسات تبیینی عنوان عصر رسانه را داشتیم که مورد استقبال قرار گرفت.
رضایی با اینکه در قرارگاه افق رسانه نیز موضوعات استان مورد بررسی قرار گرفت؛ یادآور شد: خبرنگاران به عنوان سربازان و افسران جنگ نرم و جهاد تبیین خوش درخشیدند.
وی گفت: در عرصه جهاد تبیین وظیفه و مأموریت اصلی انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی در همه عرصه‌ها است.
رئیس بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این موضوع در خراسان جنوبی که از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد اهمیت زیادی دارد.
رضایی با تأکید بر اینکه شعار این نشست کاری را «خوش خبر باشید» گذاشته‌ایم، گفت: باید روایتگر اتفاقات خوب در کشور باشیم تا کام مردم را شیرین کنیم.
وی یادآور شد: تلاش کنیم که طلایه دار آگاهی بخشی در جامعه باشیم.
رئیس بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین در طول یک سال گذشته برنامه‌های چون جام رسانه‌ای امید و جشنواره ابوذر را برگزار کردیم که نقش آفرین بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *