0

دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در کرمان

دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در کرمان
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت منازل در کرمان و رفسنجان، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به بازدید پلیس از محل‌های سرقت افزود: هیچ مشخصاتی از سارقان و سرنخی وجود نداشت و از جایی سرقت کرده بودند که دوربین نباشد.
وی تصریح کرد: با تشکیل کارگروه، پرونده‌ها و شیوه سرقت و اقدامات بررسی شد و همکاران به این نتیجه رسیدند که سارقان افراد سابقه‌دار هستند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان اینکه طبق برسی‌های صورت گرفته، باند سرقت و خودروی آنها شناسایی و با ردیابی متوجه شدیم سارقان بعد از اتمام سرقت‌ها به سمت یکی از استان‌های غربی رفته‌اند افزود: با هماهنگی فرماندهی استان کرمان، این خودرو قبل از ورود به استان مقصد و در یک عملیات تعقیب و گریز مورد تیراندازی قرار گرفته و سارقان قبل از فرار دستگیر شدند.
میرحبیبی گفت: مقداری طلاجات از این باند سرقت کشف شده و اکنون سارقان در اختیار ما هستند و به سرقت‌های انجام شده در کرمان اعتراف نمودند.
وی با اشاره به بازسازی صحنه‌های جرم توسط این باند سرقت غیربومی، گفت: تاکنون به سرقت دو منزل در رفسنجان و چهار مورد در کرمان اعتراف کرده‌اند و باید خسارت مالباختگان به هر میزانی که اعلام شده را بپردازند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *